donderdag 26 juli 2012

Vrijdag


Eerst kwam het parfum binnen gewalmd, daarna verscheen ze zelf. Ik had direct een hekel aan haar, zomaar ineens.

Ze stond daar in het midden van de eetzaal en liet haar ogen door de ruimte dwalen alsof ze de troepen inspecteerde. Alle mannen gingen rechterop zitten, hun buik ingetrokken en ze strekten hun schouders. Ineens waren alle echtgenoten, partners en minnaars gedegradeerd tot bronstige mannetjesdieren. Zelfs mijn redelijk vrouwvriendelijke man staarde naar haar vooruitgestoken tieten.


Normaal heb ik het politiek correct over ‘borsten’, maar die van haar waren beslist tieten, een ander woord was er niet voor.  Natuurlijk was ze akelig jong en slank, op die tieten na dan, die wellustig bijna uit haar decolleté puilden. Het jurkje, wit, had bepaald niet veel om het lijf en de kleur verwees beslist niet naar kuisheid of kinderlijkheid. Haar hele outfit, ja wezen ademde seks uit en dat begrepen alle mannetjesdieren hier instinctief heel goed, maar haar uitstraling was niet ordinair.

De tijd scheen uitgerekt te worden in dit ene moment van keuren, proeven en testen. Het testosteronniveau schoot omhoog en was bijna bespeurbaar door de parfumlucht heen die pregnant aanwezig was. Elke man in deze zaal leek te willen paraderen voor dit paradijsvogeltje: ‘Kies mij, kies mij…

En toen was het moment ineens voorbij. Een collectieve zucht van verlichting ging door de zaal toen ze haar lange blonde haar naar achteren zwaaide. Ze lachte breed en liep naar één van de tafeltjes. Ik volgde haar met mijn blik – zoals iedereen hier – en zag hoe ze vooroverboog en de tieten op zijn schouders legde en hem behoorlijk enthousiast kuste. De man die ze zo begroette was vrij klein en redelijk slank, maar met toch een beginnend buikje dat perfect verborgen werd door zijn dure maatpak. Duidelijk van middelbare leeftijd met keurig gekapt haar. Een rijke stinker die zijn vrouw heeft ingeruild voor een jonger en gestroomlijnder model, dacht ik vals. Vast best aantrekkelijk, maar helemaal niet mijn type.

Een hand greep mijn pols en ik keek op. Mijn man grijnsde me toe. ‘Wat een stuk hè? Maar te mooi om echt te zijn die ballonnen van tieten. Ze gaat hem goud geld kosten. Nee, Ik benijd die man helemaal niet.’  In zijn andere hand bewoog hij de wijnfles naar mijn glas. ‘Nog wat wijn lieveling?’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten