maandag 20 februari 2012

logistieke redenen

Vandaag moest ik naar Heerhugowaard per trein. Dat is over het algemeen best te doen: een kwartiertje treinen en je bent er. Maar niet vandaag, oh nee!

Op het bord stond: ‘rijdt niet vanwege logistieke redenen.’  Mijn mond zakte een heel eind open om vervolgens een potje vet te vloeken op die klote NS die gewoon een trein uit haar dienstregeling schrapt. Ik kan werkelijk uit mijn vel springen van woede. Die afspraak kan ik wel shaken en met de duur van 1 uur is een half uur vertraging onoverkoombaar. Dan maar weer bellen…… sorry, sorry de trein rijdt niet vanwege logistieke redenen. Hoe klinkt dat? Als een K…. smoes.

Ahum, ik heb me verslapen, de wekker ging niet, de brug stond open, een vrachtwagen blokkeerde de doorgang, er is een meteoriet op de trein gevallen, er was een botsing met een ruimteschip, we zijn verdwaald, we hebben verkeerd gereden…. Ik verzin maar even wat. Ik heb geen flauw idee wat ‘logistieke redenen’ zijn.  Op het internet kan ik niets terugvinden. Raadselachtig, maar het belangrijkste is dat de trein niet reed, daar waar ik er geheel op vertrouwde. De laatste tijd komt dat te vaak voor en mijn vertrouwen in een solide organisatie is compleet naar de filistijnen. Ik vind dat de trein altijd moet rijden en wel op tijd!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten